Τρίτη, 17 Ιουλίου 2012

3 ΑΠΛΕΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΧΑΣΕΤΕ ΚΙΛΑ

Σύμφωνα με τα δεδομένα που προκύπτουν από μια νέα μελέτη τρεις συνήθειες είναι βασικές στην απώλεια και διατήρηση του σωματικού βάρους. Οι γυναίκες που είχαν την μεγαλύτερη επιτυχία ακολουθώντας ένα πρόγραμμα διατροφής ήταν αυτές που κατά την διάρκεια της......

προσπάθειάς τους κατέγραφαν τι έτρωγαν, δεν παρέλειπαν γεύματα και απέφευγαν να τρώνε έξω ειδικά για βραδινό…
Σύμφωνα με την Dr. Anne McTiernan, στο Αντικαρκινικό Ερευνητικό κέντρο Fred Hutchinson του Seattle η μοναδικότητα της έρευνας έγκειται στο γεγονός ότι εστίασαν σε ένα μεγάλο πλήθος διατροφικών συμπεριφορών και συνηθειών που απέδωσαν αποτελέσματα ή απέτυχαν. Δηλώνει δε αυτή και οι συνεργάτες της εντυπωσιασμένοι από το πόσο σημαντικό ήταν να καταγράφουν καθημερινά σε ένα είδος ημερολογίου, τι έτρωγαν , αλλά και το πόσο σημαντικό είναι να περιορίζονται στο σπιτικό φαγητό
Σχολιάζοντας την έρευνα η Dr. Anne N. Thorndike, της Ιατρικής σχολής του Harvard ανέφερε ότι η έρευνα δείχνει κυρίως 3 βασικές στρατηγικές που συμβάλουν στην διατήρηση της απώλειας του βάρους και αυτές είναι
1. Η καθημερινή καταγραφή της λήψης της τροφής
2. Η υιοθέτηση υγιεινού τρόπου διατροφής αποφεύγοντας τα γεύματα έξω από το σπίτι
3. Η λήψη τροφής σε τακτά χρονικά διαστήματα.
Σύμφωνα με τα λεγόμενά της, τα ευρήματα της έρευνας είναι σύμφωνα με αυτά που διαπιστώνει καθημερινά στην εργασία της.
Η Dr. Anne McTiernan και οι συνεργάτες της παρακολούθησαν ένα δείγμα 123 γυναικών με μέσο όρο ηλικίας τα 50 και ΔΜΣ πάνω από 30.
Όσες τηρούσαν λεπτομερές ιστορικό καταγραφής τροφής, έχασαν περίπου 3 κιλά παραπάνω από αυτές που δεν τηρούσαν αντίστοιχο ιστορικό.
Επιπλέον όσες έτρωγαν συστηματικά 3 γεύματα την ημέρα έχασαν σχεδόν 4 κιλά παραπάνω από τις γυναίκες που δήλωσαν ότι παρέλειπαν κάποιο γεύμα.
Παραπέρα παρατήρησαν ότι οι γυναίκες που έτρωγαν τουλάχιστον μια φορά την εβδομάδα εκτός σπιτιού, έχασαν 2,5 κιλά περίπου λιγότερα από τις γυναίκες που έτρωγαν λιγότερο συχνά έξω. Όσο πιο συχνά αυτό το γεύμα ήταν βράδυ τόσο μικρότερη ήταν η απώλεια βάρους. Οι ερευνητές αποδίδουν αυτή την αρνητική επίδραση στο γεγονός ότι το φαγητό έξω από το σπίτι μπορεί να οδηγήσει σε μεγαλύτερη πρόσληψη θερμίδων,
Και αυτό ανεξάρτητα από το αν το γεύμα ήταν σε εστιατόριο ή το fast food. Οι ερευνητές πιστεύουν ότι το κλειδί στην υπόθεση της απώλειας βάρους είναι η συνολική απώλεια θερμίδων και όχι ο τύπος της δίαιτας που ακολουθεί κάποιος, αν είναι δηλαδή πλούσια ή φτωχή σε υδατάνθρακες.
Τόσο η McTiernan όσο και η Thorndike πιστεύουν ότι ο περιορισμός των θερμίδων σε ημερήσια βάση είναι το σημαντικότερο εργαλείο στην προσπάθεια μείωσης του σωματικού βάρους.
Η εργασία δημοσιεύτηκε στις 13/7/12 στο περιοδικό της Academy of Nutrition and Dietetics.

myhealthnewsdaily.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: