Τετάρτη 9 Μαΐου 2012

ΛΑΖΑΡΟΣ ΤΣΑΒΔΑΡΙΔΗΣ: "Η ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΕΔΩΣΕ ΜΕΓΑΛΟ ΚΑΙ ΕΝΤΙΜΟ ΑΓΩΝΑ"

ΦΙΛΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ
Η επόμενη μέρα των πιο κρίσιμων εκλογών στην μεταπολιτευτική ιστορία της πατρίδας μας συνθέτει ένα εντελώς νέο πολιτικό σκηνικό.
Το αποτέλεσμα των εκλογών της 6ης Μαΐου που κατά κύριο λόγο διαμορφώθηκε κάτω από το αίσθημα οργής των πολιτών, αλλάζει δραστικά τον πολιτικό χάρτη της χώρας και μας οδηγεί σ΄ένα άγνωστο τοπίο.
Η ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ έδωσε έναν μεγάλο και έντιμο αγώνα κάτω από δύσκολες συνθήκες. Με την πρότασή της απέδειξε ότι είναι η μόνη δύναμη σταθερότητας που εγγυάται τα....
Εθνικά και Ευρωπαϊκά ιδεώδη, την ανάπτυξη και την ανάταξη του τόπου μας.
Η ανάδειξή της σε πρώτο κόμμα, έστω και με μειωμένα ποσοστά, επιβεβαιώνει το γεγονός ότι αποτελεί την σίγουρη δύναμη ελπίδας και προοπτικής για την έξοδο της χώρας μας από την κρίση.
Σε προσωπικό επίπεδο θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου στους Ημαθιώτες για την εμπιστοσύνη και την αγάπη που έδειξαν στο πρόσωπό μου. Η επιλογή τους να με αναδείξουν πρώτο σε σταυρούς προτίμησης μεταξύ των συνυποψηφίων μου, αποτελεί για μένα την καλύτερη ανταμοιβή για τους αγώνες μου και αυξάνει το αίσθημα ευθύνης μου απέναντί τους.
Η μη εκλογή μου στο Ελληνικό Κοινοβούλιο εξ’ αιτίας του εκλογικού νόμου, που προσωρινά ακυρώνει την βούληση των πολιτών της Ημαθίας, όχι μόνον δεν θα ανακόψει την αγωνιστικότητά μου, αλλά αντίθετα με οπλίζει με περισσότερη δύναμη στην προσπάθεια για την επίτευξη του κοινού μας στόχου, που δεν είναι άλλος από την εξεύρεση ουσιαστικών λύσεων στα προβλήματα του τόπου μας.
ΛΑΖΑΡΟΣ ΤΣΑΒΔΑΡΙΔΗΣ

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

ΛΑΖΑΡΟΣ ΤΣΑΒΔΑΡΙΔΗΣ: "Η ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΕΔΩΣΕ ΜΕΓΑΛΟ ΚΑΙ ΕΝΤΙΜΟ ΑΓΩΝΑ"
Να συμπληρωσω :
Απλα ηταν αδειο το γηπεδο και θα αδεισει και αλλο με το καλεσμα του καρατζαφυρερ , μανος, δρακουλινα.
Απλα στεναχωρεθηκα που δεν εχασε και την εδρα απο την χρυση αυγη το αλλο το μαιμουνι. Αλλα θα τακτοποιηθει και αυτος αναλογα στις επομενες εκλογες με λιστα. Εκει να δεις τι εχει να γινει!!!!!!! χαχαχαχαχ